Padláson talált holmikból - minikert
2017. március 23. írta: Bacsó Berni

Padláson talált holmikból - minikert

Szeretek mostanában padlásokon körül nézni (persze csak ahova engednek...), annyi szép holmi csak áll és vár, hogy új életet kezdhessen. Összegyűjtöttem pár képet, hogy mi mindent találtam és mi lett belőle.

sajat_borond_kicsi.jpg

Ezt a szép bőröndöt nem én találtam, hanem a férjem látta meg a nagymamája padlásán, és benne rögtön a lehetőséget is.... Fel kellett újítani a bőröndöt is, mert elég régóta ott porosodott. A rozsdás részeket rozsdamaróztam, majd át festettem. A bőrt pedig alapos portalanítás után babaolajjal kezeltem. Itt olvashatod részletesen, hogyan készült a bőrönd, és egy videó is készült a minikert elkészítéséről.

Egy régi szenes vasaló új élete... Ő egy másik padláson hányódott. Annyira szép darab, teljesen hibátlan, ráadásul van benne egy hamuzó rács is, szóval nem kellett külön vízelvezető réteget beletenni... Szép, súlyos darab.

 vasalo.JPG

Egy ismerősöm szeretett volna könyvben készült minikertet. Természetesen mindenki imádja a könyveket, ezért nem szívesen vágunk szét egyet sem. Vannak azonban olyan könyvek is, melyeket tartalmuk miatt már senki sem olvas, pl. nyomdahibás, vagy idejétmúlt könyvek. Hogyan készült? Itt elolvashatod. 

konyv_kicsi.jpg

A régi fiókokban nagyon sok lehetőség rejtőzik. Egyrészt hasznosíthatók, mint képkeret (falra akasztva), másrészt, mint hagyományos minikert kaspója. Tehát függőleges vagy vízszintes formájában is felhasználható. Készítettem ilyet is, olyat is... A függőleges "minikertem" olyan helyre került, ahol sajnos kevés a fény, ezért sok élő növényt nem mertem beletenni, illetve mivel könnyű, hetente kiteszem napozni. Ennél sokkal kényelmesebb megoldás, ha olyan helyre kerül, ahol van fény... A fénykép nem sikerült túl jól... A tündér ruhája és a korallvirág is sokkal élénkebb színű, de a lényeg látszik. 

fiok3_kicsi.jpg

Egy hajlékony barkaágra tuja leveleket kötöztem virágdrót segítségével. Ez lett a háttér. A virág és az orgonatündér tűzőhabba került, melyet mohalappal borítottam. 

A másik fiókos (ez egy sokkal nagyobb fiókba került, kb. 40 cm x 50 cm a mérete) minikertemről a fotó egyelőre nincs kész, nemsokára ezt is pótolom....

Ha további információkat szeretnél érdekes, minikerti, kerti dekorációkról, iratkozz fel hírlevelünkre.

A minikert, tündérkert készítésről részletesebben a Minikertek, tündérkertek világa című könyvben olvashatsz. Tündéreket, egyéb minikerti kiegészítőket, üvegkavicsokat, dekorhomokot találsz a Bernikert Webshopban is. Ha érdekelnek a tündérkertek, minikertek, látogasd meg a Facebook oldalunkat  vagy kérdezz bátran a Tündérkert csoportban

A bejegyzés trackback címe:

https://bernikert.blog.hu/api/trackback/id/tr4112282801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása