Rendhagyó adventi dekoráció
2019. december 10. írta: Bacsó Berni

Rendhagyó adventi dekoráció

Idén az adventi koszorú mellett, egy másik dekoráció is készült. Remek kéregkaspóim vannak, és mindenképpen szerettem volna ebben készíteni egy ünnepi kertet. A kaspó mélysége ugyanis megengedi, hogy növényeket is ültessünk bele. Persze nem túl mély, ezért inkább maradtam a pozsgásoknál.

karacsony-2019-700-logo.jpg

A kaspót kibéleltem alaposan fóliával, majd a gyertyák és a polyresin fenyők tervezett helye alá tűzőhabot tettem, a növények helyére: az aljába vízelvezető rétegnek kavicsot szórtam. Erre a rétegre egy apró lyukakkal rendelkező műanyag fóliát tettem és erre került az apró kaviccsal lazított virágföld.  A kaspó egyik sarkára ragasztottam egy falapot. Beültettem a pozsgásokat, az üres helyekre magyal dekorációt tűztem. A gyertyák rögzítése után a fenyők körüli üres helyekre apró, natúr terméseket ragasztottam.

A legnehezebb rész a karácsonyfa alakú házikó elkészítése volt. Egy hungarocell kúpot először zöldre festettem, majd az első verzióban mohával borítottam. Túl rusztikus lett.... Újabb próbálkozás után inkább zöld csillámport kapott :-) Nem is értem, hogy nem jutott ez először eszembe... Hagyományos fa ajtót (középkori ajtó - kicsi) és havas díszítést kapott még a házikó. Talán túldíszítette a törpe a házikóját? Nem tudom, de karácsony előtt szerintem így helyes :-)

A törpe egyébként új termékünk. Nagyon szép kidolgozású, éppen egy talicskát tol maga előtt, tele salátával.

karacsony-2019-haziko-600.jpg

A pozsgásokat a halloweeni dekorációból (kopogtató, illetve dekorált dísztök - ennek az elkészítéséről itt olvashatsz) szedtem le. Több, mint két hónapja készítettem őket, csak sphagnum mohába voltak ragasztva, és néha kaptak egy kis vízpermetet. Most kiszedtem őket, leszedtem a ragasztót, mohát és ott voltak a gyökerek. Szóval most elültettem őket. Szerintem nagyon szépek itt is. 

A felhasznált termékeket megtalálod a Bernikert Webshop kínálatában. Ha további információkat szeretnél, érdekes, kerti dekorációkról, minikertekről, tündérkertekről iratkozz fel hírlevelünkre

A minikert, tündérkert készítésről részletesebben a Minikertek, tündérkertek világa című könyvben olvashatsz. Tündéreket, egyéb minikerti kiegészítőket, üvegkavicsokat, dekorhomokot találsz a Bernikert Webshopban is. Ha érdekelnek a tündérkertek, minikertek, látogasd meg a Facebook oldalunkat  vagy kérdezz bátran a Tündérkert csoportban.

A bejegyzés trackback címe:

https://bernikert.blog.hu/api/trackback/id/tr7815345328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása