Elkészült a torony is!
2019. július 30. írta: Bacsó Berni

Elkészült a torony is!

Nemrégiben írtam az egyik napszítta kaspóm megújításáról (itt elolvashatod). Akkor a gyerekeim mondták, hogy jó-jó, de hol a torony a várhoz :-) Így elkészült az is, az egyik üres gyümölcsleves üveget használtam fel erre a célra. Külön tetszik, hogy így az ablakok tényleg üvegesek...

torony-600.jpg

A technika ugyanaz volt, mint a kaspó esetében, hogy hasonló legyen a végeredmény is. Levegőn száradó gyurmával borítottam, majd kialakítottam a felszínét, végül festettem. A tető viszont most az általam kedvelt toboz pikkely helyett szintén levegőn száradó gyurmából készült, ez kicsit gyorsabb volt, ráadásul a meleg miatt, hamar száradt is. Milyen lett?

torony5-600.jpg

Egyetlen hibája van szerintem, mivel nem műanyagból készítettem, hanem szinte zárt üvegből nem tudok beletenni led mécsest... A teteje még levehető, szóval izzósort talán azért bele tudok szuszakolni :-).

Ilyen volt torony nélkül:

fokep-600_2.jpg

Szerinted melyik jobb?

Felhasznált termékek: 

Ha további információkat szeretnél érdekes, minikerti, kerti dekorációkról, iratkozz fel hírlevelünkre, egy 10%-os kedvezmény kupont is küldünk. 

A minikert, tündérkert készítésről részletesebben a Minikertek, tündérkertek világa című könyvben olvashatsz. Tündéreket, egyéb minikerti kiegészítőket, üvegkavicsokat, dekorhomokot találsz a Bernikert Webshopban is. Ha érdekelnek a tündérkertek, minikertek, látogasd meg a Facebook oldalunkat  vagy kérdezz bátran a Tündérkert csoportban.

A bejegyzés trackback címe:

https://bernikert.blog.hu/api/trackback/id/tr8914987286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása