Nyári életkép
2020. január 22. írta: Bacsó Berni

Nyári életkép

Tudom, messze még a nyár, de álmodozni lehet... Kint hihetetlen szürkeség, míg bent a lakásban bármilyen minikertet elképzelhetünk, megvalósíthatunk. Most egy nyári jelenetet képzeltem el, ahol a cicák a kertben szundikálnak...

csesze-fokep-600.jpg

A kaspó kiválasztása a színe alapján történt. Ilyen élénkzöld színt tavaly nyáron láttam utoljára. Kedvenc növényeim közül kettőt ültettem a kertbe: egy Crassula tetragonat, illetve egy Sedeveria 'Fanfare'-t. A kerti út másik felén egy 4 centiméter átmérőjű cserép kaspóba papír virágok kerültek, hogy szépen el tudjanak helyezkedni a cserepet mohával töltöttem ki, és ebbe szúrtam egyesével a virágokat. Nekem nagyon tetszik, mintha egy rózsabokor lenne a cserépben :-).

cicak-kaspo-500.jpg

Az út gyorsan és egyszerűen készült (ezt nem fogja elmosni a víz...), a méretre vágott dekorgumi lapra egy kis levegőn száradó gyurmát ragasztottam, kicsit mintáztam, majd szürkére festettem. 

A főszereplők most azonban a pihenő, fekete-fehér foltos cicák. Az egyik a kényelmes karosszékben alszik, a másik a kerti utat választotta magának.

A növények ültetésénél fontos volt a rétegzés, mivel ennek a müzlis tálnak nincs vízkifolyója. Az aljára egy kis kavics került, ide szivárog majd a felesleges víz. Erre tettem egy fóliát, melyen az apró lyukak átengedik a vizet, de a virágföldet nem. Az ültetési közeg pedig virágföld lazítva egy kis homokkal és apró szemű kaviccsal.

A linkkel jelölt termékeket a Bernikert Webshopban be is szerezheted a növényekkel együtt!

Ha további információkat szeretnél érdekes, minikerti, kerti dekorációkról, iratkozz fel hírlevelünkre, egy 10%-os kedvezmény kupont is küldünk. 

A minikert, tündérkert készítésről, ajánlott növényekről részletesebben a Minikertek, tündérkertek világa című könyvben olvashatsz. Tündéreket, egyéb minikerti kiegészítőket, üvegkavicsokat, dekorhomokot találsz a Bernikert Webshopban is. Ha érdekelnek a tündérkertek, minikertek, látogasd meg a Facebook oldalunkat  vagy kérdezz bátran a Tündérkert csoportban.

A bejegyzés trackback címe:

https://bernikert.blog.hu/api/trackback/id/tr6215420944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása