Diplomatatáska újrahasznosítva
2020. szeptember 18. írta: Bacsó Berni

Diplomatatáska újrahasznosítva

Volt réges-rég egy olyan időszak, amikor szinte mindenki diplomatatáskával járt. Ezekből az időkből kaptunk két darabot is: egy barnát és egy számzáras feketét. Hagyományos minikertet nem akartam készíteni belőle, mivel ezeknek a táskáknak nincs nagy mélysége, ezért először egy tündéres dekoráció készült. fokep-600_3.jpg

A táskát teljesen kiürítettem, a bélést is kiszedtem belőle. Kívülről letöröltem, majd kartonpapír "deszkákat" ragasztottam rá (expressz ragasztóval). A kartonpapírt modellpasztával vontam be, majd egy fogvájóval csíkokat húztam bele (ez lett a famintázat). 

Ezt a dekorációt nem egyedül készítettem. Március óta itthon voltak a gyerekek, már rengeteg mindent készítettünk együtt, így a kisebbik fiam kitalálta, hogy most festeni fog segíteni nekem, hiszen remekül fest. Én előkészítettem, ő pedig lefestette barnára, amit aztán én még árnyaltam kissé.

A külső után a belső következett. A fedél alapja egy gyönyörű rizspapír volt, ezt egészítettem ki mohával kétoldalt. A mohába beleragasztottam a hintás tündért, illetve fentre néhány zuzmós faágat madárkákkal. A másik oldalra is fa került, hogy minél zöldebb legyen. Az egyik kedvencem a díszíthető, festhető tündérajtó. Nagyon sokféle dekorációhoz felhasználható (van hozzá egyébként két ablak is). Itt jól mutatott bordóra festve.

A bőrönd aljába hungarocell darabokat ragasztottam, kivágtam a kiegészítők (tó, csapóajtó) helyét, majd bevontam mohával az egészet. Beragasztottam a kiegészítőket. Többször igazítanom kellett rajta, hogy mindenképpen be is lehessen csukni a bőröndöt, így helytakarékosan lehet tárolni, amikor nem nézegetjük...

Ha további információkat szeretnél, érdekes, kerti dekorációkról, minikertekről, tündérkertekről iratkozz fel hírlevelünkreHa szeretnél többet olvasni a minikertekről, tündérkertekről, megvásárolhatod a Minikertek, tündérkertek világa című könyvünket.

Tündéreket, minikerti kiegészítőket, üvegkavicsokat, dekorhomokot, falikerti termékeket találsz a Bernikert Webshopban is. Ha érdekelnek a tündérkertek, minikertek, kerti dekorációk, látogasd meg a Facebook oldalunkat  vagy kérdezz bátran a Tündérkert csoportban.

A bejegyzés trackback címe:

https://bernikert.blog.hu/api/trackback/id/tr9416206078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása