Így készült a sárkányos kert...
2020. március 05. írta: Bacsó Berni

Így készült a sárkányos kert...

Nemrég a nagyobbik fiam iskolájába készült egy kert. Gondoltam, hogy a váras-sárkányos-tündéres téma jó lehet a gyerekeknek, így megvolt az alapötlet. Az alapelem egy Sárkányvár volt, melyet kiegészítettem egy hátsó fallal, hogy a vár tetejére is lehessen növényeket ültetni.

sarkanyos-600.jpg

A kaspót is a vár stílusában szerettem volna elkészíteni, így egy sima, tálszerű műanyag kaspót bevontam levegőre száradó gyurmával (Expressz ragasztóval rögzítettem), fogpiszkálóval megrajzoltam a kövek vonalait, majd száradás után szürkére festettem az egészet. Fekete festékkel átfestettem majd a köveken áttöröltem. Végül kétféle színű mohapasztával díszítettem. Így mohás kőfal hatást kelt a kaspó... A kaspó alját is szürkére festettem.

Miután elkészült a kaspó, jöhetett a kert. A kertbe pozsgásokat akartam ültetni, ezért a tál aljára tettem agyaggolyókat, majd rá egy fóliát, ami a vizet átengedi, a virágföldet nem, és erre tettem a pozsgások igényeinek megfelelő földkeveréket.

hatulrol-nagyobb-600.jpg

A hátsó kert

A hátsó "kert" egy tejes doboz átalakításával kezdődött. A vár méreteihez igazítottam, majd bevontam levegőre száradó gyurmával a külső oldalát (ugyanúgy készítettem, ahogy a kaspót is). Elhelyeztem őket a kertben, majd kezdődött az ültetés. Mivel főleg hátulról fog fényt kapni, ezért a vár elé tettem néhány Haworthiát, ők jobban elviselik a fényszegény helyeket. Természetesen ez sem lesz sötét, de a vár kertje több fényt kap majd.

haworthia-600.jpg

Az ültetés után elhelyeztem a kiegészítőket is, na jó, a főszereplőket: egy Rózsa tündért, valamint egy sárkányt.

tunder-600_1.jpg

Rózsa tündér a vár tornyán

A belinkelt termékeket megtalálod a Bernikert Webshopban.

Ha további információkat szeretnél érdekes, minikerti, kerti dekorációkról, iratkozz fel hírlevelünkre, egy 10%-os kedvezmény kupont is küldünk. 

A minikert, tündérkert készítésről, ajánlott növényekről részletesebben a Minikertek, tündérkertek világa című könyvben olvashatsz. Tündéreket, egyéb minikerti kiegészítőket, üvegkavicsokat, mohát találsz a Bernikert Webshopban is. Ha érdekelnek a tündérkertek, minikertek, látogasd meg a Facebook oldalunkat  vagy kérdezz bátran a Tündérkert csoportban.

A bejegyzés trackback címe:

https://bernikert.blog.hu/api/trackback/id/tr1715504452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása