Bent már tavasz van!
2019. január 24. írta: Bacsó Berni

Bent már tavasz van!

Nekem már elég volt a télből, a szürkeségből, nagyon várom a tavaszt. Ezért a lakásba most egy tavaszi minikert készült sok-sok színnel, tavaszi hagymásokkal, varázslatos kiegészítőkkel...

tavasz_egesz-600.jpg

A kaspó: műanyaggal kibélelt fonott kosár. Úgy éreztem ebbe tényleg sok növény fér :-) Bár nem annyi, mint amennyit szerettem volna.... A kaspó aljába tettem néhány cm vastagon kavicsot, vízelvezető réteg gyanánt. Erre került egy fólia apró lyukakkal, hogy a víz átfolyhasson, de a virágföld ne. Egy kis virágföld és ebbe beültettem a növényeket: pici virágú nárciszt, gyöngyikét, krókuszt. Sajnos a képen a krókusz még nem nyílt ki, de legalább tovább lesznek benne színek. A kertben van egy barkafánk, erről vágtam le néhány ágat, a melegben hamar kipattannak majd apró, bolyhos virágai.

Két oldalt beültettem a virágokat, majd elhelyeztem a Falusi házikót. Aztán kivettem a házikót és arrébb ültettem a növényeket, mivel valahogy elfelejtettem, hogy ez a ház elég széles. A ház háta mögé szúrtam be a barkaágakat. Két oldalra mellé a nárciszokat, lévén ezek a legmagasabbak, elé a kisebb gyöngyikét, valamint krókuszokat.

tavasz5-500.jpg

A virágföldet szárított mohával takartam be, így teljesen olyan, mintha fű lenne. A "pázsiton" elhelyeztem a tündért a kutyájával. A csigának is igyekeztem helyet szorítani. Mivel nem sikerült eldöntenem, hogy melyik tündér kerüljön a kertbe, mindkettővel készítettem fotókat. A cicás is nagyon tetszik!

tavasz3-500.jpg

tavasz2-500.jpg

tavasz1-500.jpg

A látvány egészen feldobott, tényleg itt a tavasz!

Ha további információkat szeretnél, érdekes, kerti dekorációkról, minikertekről, tündérkertekről iratkozz fel hírlevelünkre. Ha szeretnél többet tudni a minikertekről, tündérkertekről, olvasd el a Minikertek, tündérkertek világa című könyvünket.

Tündérkerti, minikerti kiegészítőket termékeket találsz a Bernikert Webshopban is. Ha érdekelnek a tündérkertek, minikertek, kerti dekorációk, látogasd meg a Facebook oldalunkat  vagy kérdezz bátran a Tündérkert csoportban.

A bejegyzés trackback címe:

https://bernikert.blog.hu/api/trackback/id/tr8914586580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása