Egy újabb kert fiókban...
2018. június 06. írta: Bacsó Berni

Egy újabb kert fiókban...

Már írtam néhányszor, hogy nagyon szeretem az újrahasznosítást. Az egyik legjobb ötletünk az volt, hogy kettő -  már egyébként használhatatlan - konyhaszekrény fa fiókjait vettük újra használatba. Voltak benne kisebbek, nagyobbak. Mindet lecsiszoltam és átfestettem, valamint új fogantyút is kaptak. Időről időre beültetem némelyiket, gondos belső fóliázás után. 

csobogos_kozep.jpg

Nemrég találtam egy nagyon egyszerű - elemmel működő - csobogót egy áruházban. Rögtön az jutott eszembe, hogy milyen jól mutatna egy nyugalmat sugárzó minikertben. Én ugyan nem szeretem a teljesen letisztult dolgokat, pláne nem a fekete-fehéret. A kert az ellentéteket mutatja be: a növények által megteremtett nyugalmat, színt, valamint a rideg kő, homok, kavics világát. Növények közül került bele egy japánmirtusz, mely éppen tele van apró, fehér virágokkal, apró levelű borostyán felfuttatva, valamint két pozsgás (Graptopetalum) a miniatűr kaspókba.

csobogos3-kozep.jpg

Ha további információkat szeretnél, érdekes, kerti dekorációkról, minikertekről, tündérkertekről iratkozz fel hírlevelünkre

A minikert, tündérkert készítésről részletesebben a Minikertek, tündérkertek világa című könyvben olvashatsz. Tündéreket, egyéb minikerti kiegészítőket, üvegkavicsokat, dekorhomokot találsz a Bernikert Webshopban is. Ha érdekelnek a tündérkertek, minikertek, látogasd meg a Facebook oldalunkat  vagy kérdezz bátran a Tündérkert csoportban.

A bejegyzés trackback címe:

https://bernikert.blog.hu/api/trackback/id/tr9314025096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása