Vízesés készítése minikertbe
2017. augusztus 17. írta: Bacsó Berni

Vízesés készítése minikertbe

Egy patak, forrás, apró vízesés látványa még varázslatosabbá teszi az erdei tájat. Tegyünk a minikertbe is valamilyen formában vizet! Most egy mini vízesést készítettem el, és tényleg nagyon egyszerű volt. A dolog szépséghibája annyi, hogy kültérre nem tehető ki, mivel ragasztópisztollyal készült, ez nem bírja a kinti meleget.

img_2369.JPG

A kép forrása: webshop.bernikert.hu

Készítéséhez szükséges alapanyagok:

img_2357.JPG

Én egy erős műanyag lapot használtam alapnak (a fent látható fekete, műanyag, fagyis doboz alját), de helyette egy kisebb tükör is nagyon jól működik, akkor kavics sem kell az aljára. Én kavicsos aljat szerettem volna, ezért mindegy volt az alap színe. Kivágtam az alapot, erre ráragasztottam a nagyobb kavicsokat a kívánt formában:

img_2358.JPG

Utána a kavicsok közötti területet is beragasztóztam és ráöntöttem a nagyon aprószemű kavicsot, majd ennek a tetejére is tettem ragasztót.

img_2360.JPG

Elkezdtem felragasztgatni a köveket, ez biztosítja majd azt a felületet, ahonnan lecsorog a víz:

img_2361.JPG

Egy darab átlátszó celluxszal készíthetjük el a vízesés ívét. Egyik végét a kavicsok tetejére, a másikat a vízesés aljába ragasztottam, majd erre is került ragasztó, illetve még egy adag az aljára...

img_2362.JPG

A nagyobb kavicsokra még ragasztgattam kisebbeket, illetve levágtam a műanyag darab felesleges részét.  Lehet mohával, stb. dekorálni a vízesés környékét, mivel minikertbe terveztem, ezért én mást nem ragasztottam rá. Ilyen lett a kész minikert, pár kaviccsal, növénnyel, kiegészítővel:

img_2369.JPG

Ha további információkat szeretnél érdekes, minikerti, kerti dekorációkról, iratkozz fel hírlevelünkre.

Tündéreket, egyéb minikerti kiegészítőket, üvegkavicsokat, dekorhomokot találsz a Bernikert Webshopban is. Ha érdekelnek a tündérkertek, minikertek, látogasd meg a Facebook oldalunkat  vagy kérdezz bátran a Tündérkert csoportban.

A bejegyzés trackback címe:

https://bernikert.blog.hu/api/trackback/id/tr512755260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása