Őszi kiskertem
2019. október 16. írta: Bacsó Berni

Őszi kiskertem

Idén nem tökben kertet készítettem, mint az előző években, hanem mást próbáltam ki. A tökhöz ragaszkodtam azonban idén is... Nagyon tetszett a tökházikó bevájt ajtóval és ablakokkal, így azt próbáltam ki a videó alapján, amit már többször is megosztottam. Tényleg nem volt nehéz, és gyorsan elkészült. A kertet hozzá a mese alapján képzeltem el, igaz nem tökhintóval. 

kert-600.jpg

Szóval kicsit csavartam a Hamupipőke mesén, így lett tökházikó és elegáns hintó egérkével... De hát ez egy tündérvilág, nem lehet minden úgy, mint egy mesében :-)

hinto-600.jpg

A növények balról jobbra: Armeria maritima (tengerparti pázsitszegfű), Hebe (veronikacserje), Sempervivum (kövirózsa), Sagina subulata (szálkás zöldhúr), korai kakukkfű (Thymus praecox).

haziko-600.jpg

A kertbe került néhány tök süthető gyurmából, a tökházba egy falusi ajtó lett bevágva, hintó, felnyergelt egérke, valamint hajnalszót jelző kakas, és egy látványában különleges ananászos szökőkút.

A  házikóba tettem egy led mécsest is, így esténként úgy nézett ki, mintha laktak is volna benne :-)

Ha további információkat szeretnél, érdekes, kerti dekorációkról, minikertekről, tündérkertekről iratkozz fel hírlevelünkre

A minikert, tündérkert készítésről részletesebben a Minikertek, tündérkertek világa című könyvben olvashatsz. Tündéreket, egyéb minikerti kiegészítőket, üvegkavicsokat, dekorhomokot találsz a Bernikert Webshopban is. Ha érdekelnek a tündérkertek, minikertek, látogasd meg a Facebook oldalunkat  vagy kérdezz bátran a Tündérkert csoportban.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bernikert.blog.hu/api/trackback/id/tr3215225972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása