Egyszerű képkert cipősdoboz tetőből
2020. március 26. írta: Bacsó Berni

Egyszerű képkert cipősdoboz tetőből

Képkertekről már többször is írtam, szerintem különleges hangulatot hozhatunk létre velük egy szobában. Egy kis történetet jeleníthetünk meg vele 3 dimenzióban. Képkert többféle képkeretbe, fadobozba is készülhet, de az egyik legolcsóbb, legkézenfekvőbb keret a cipősdoboz teteje.

ciposdoboz-600.jpg

A kép forrása: webshop.bernikert.hu

Ehhez most nagyon egyszerű hozzávalókat választottam:

A cipősdoboz belsejét fehérre festettem (én akrylfestéket használtam, de temperával, vízfestékkel is festhető, hiszen nem fogja víz érni, ebben most nincs élő növény). A téglás falat stencillel készítettem, hozzá bordó festéket használva, de csak azért stencillel, mert volt itthon. Ha neked nincs, akkor készítheted az apró téglákat kivágva vastagabb papírból vagy dekorgumiból és ezeket ragasztod fel a doboz belsejére.

Az ajtókat és az ablakokat lefestettem az általam választott színekre, majd felragasztottam a dobozra. Az ajtólap festésekor vízzel higítottam a barna festéket, majd kicsit vissza is töröltem papírtörlővel, hogy az ajtó mintázata átüssön a festéken. 

A gallyakat a kívánt méretre vágtam, a helyére ragasztottam őket, majd zuzmó pamacsokat ragasztottam rá.

"Térköveztem" is :-) Dekorgumiból vágtam tégla alakú formákat, ezeket leragasztottam Expressz ragasztóval és lefestettem szürkére (nem volt szürke színű lapom...). A résekbe mohát ragasztottam, illetve mohapasztát kentem.

Jól lehet vele a gyerekeket is mozgósítani! Nálunk örömmel választottak színeket és ragasztottak. A tündért én tettem oda, mert nekem hiányzott :-) Ha további képkerteket nézegetnél, készítenél, kattints erre a régebbi bejegyzésre.

Ha további információkat szeretnél, érdekes pozsgás növényekről, kerti dekorációkról, minikertekről, tündérkertekről iratkozz fel hírlevelünkre

A minikert, tündérkert készítésről, pozsgás dekorációkról részletesebben a Minikertek, tündérkertek világa című könyvben olvashatsz. Tündéreket, egyéb minikerti kiegészítőket, üvegkavicsokat, dekorhomokot találsz a Bernikert Webshopban is. Ha érdekelnek a tündérkertek, minikertek, látogasd meg a Facebook oldalunkat  vagy kérdezz bátran a Tündérkert csoportban.

A bejegyzés trackback címe:

https://bernikert.blog.hu/api/trackback/id/tr7415557102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása