Kőfal készítése
2019. augusztus 01. írta: Bacsó Berni

Kőfal készítése

Egy klasszikus kőfal remekül néz ki egy tündérkertben. Már többféle módot is mutattam, hogyan lehet elkészíteni. Itt tudod megnézni a régebbieket. Most egy teljesen új, de egyszerű metódussal készültem. Volt egy régi, eddig nem használt műanyag kaspóm, valószínűleg a fekete színe miatt nem ültettem bele növényeket. Találtam egy kőfal mintázatú stencilt, melyet egyenes felületekre lehet csak használni, így mindenképp kapóra jött a kaspó formája. A felhasznált anyag is különleges: betonpaszta... Ti már használtátok?

falas-jobb-600.jpg

Őszintén szólva: még csak nem is alapoztam a kaspót, hanem elő a stencillel és már kentem is bele festőkéssel a betonpasztát. Nekem 250 ml kiszerelésben van, nem sok fogyott belőle ehhez a kaspóhoz. Amint kész voltam egy oldallal, rögtön levettem a stencilt, kb. fél óra alatt (nyár) meg is száradt. Ilyen lett a stencilezés után:

kofalas-1-600.jpg

Miután kész lettem az összes oldallal (egy film alatt elkészült száradással, festéssel), átfestettem vizes sötét szürkével, majd világosabb árnyalattal is (itt találsz festékeket). Száradás után mohapasztát is tettem néhány helyre. Nekem nagyon tetszik, nagyon megváltozott tőle a sötét, de annál unalmasabb kaspó...

Kedvenc pozsgásaimból válogattam a sziklafal tetejére. A növények között a virágföldet apró (2-4mm) kaviccsal borítottam. Egy hársvirág tündért, talicskát, táblát és egy madárházikót tettem kiegészítőként a kertbe.

Szerinted milyen lett?

Ha további információkat szeretnél érdekes, minikerti, kerti dekorációkról, iratkozz fel hírlevelünkre, egy 10%-os kedvezmény kupont is küldünk. 

A minikert, tündérkert készítésről részletesebben a Minikertek, tündérkertek világa című könyvben olvashatsz. Tündéreket, egyéb minikerti kiegészítőket, üvegkavicsokat, dekorhomokot találsz a Bernikert Webshopban is. Ha érdekelnek a tündérkertek, minikertek, látogasd meg a Facebook oldalunkat  vagy kérdezz bátran a Tündérkert csoportban.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bernikert.blog.hu/api/trackback/id/tr3114987388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása