Sárkányok a kertben
2018. május 04. írta: Bacsó Berni

Sárkányok a kertben

A sárkányok a dinoszauruszok után következő kedvenceik a gyerekeknek - legalábbis az én fiaimnak, lányoknál ez lehet, hogy más.... A sárkányokról azonban elég kevés a "szakirodalom", színező, kifestő, stb. Kertben azonban könnyű őket elhelyezni :-). Nem kell hozzá más, mint egy-két nagy kaspó, sárkányvár, sárkányok, kavicsok, növények, és még amit a képzeleted diktál...

 bhg1-k4.jpg

Forrás: bhg.com A linken egy videó is látható arról, hogyan készítették a fenti kertet.

A miénk jóval egyszerűbb lett. Egy nagy átmérőjű műanyag virágcserépbe képzeltem el. Én is szerettem volna magas sziklán elhelyezni a várat, és valami csoda folytán találtam is két kisebb macskakövet itthon... Így erre került a vár. Mellé ültettünk két örökzöldet, a szikla előtt kétféle varjúháj látható, a háttérben egy szerény százszorszéppel. Én valahogy így képzelem a sárkányok környezetét :-)

sarkanyos.jpg

Sárkányok közül a fiúk  egy mama sárkányt választottak picivel, és egy sárkányt virággal. Én azért még egy varázslót is odacsempésztem... Az összes sárkányos termékünket itt találjátok.

A sárkányvárat el is lehet készíteni! Mi pár éve már készítettünk egy sárkánytornyot. Ennek leírását itt találjátok. Nagyon strapabíró lesz kültéren is.

Ha további információkat szeretnél, érdekes, kerti dekorációkról, minikertekről, tündérkertekről iratkozz fel hírlevelünkre

A minikert, tündérkert készítésről részletesebben a Minikertek, tündérkertek világa című könyvben olvashatsz. Tündéreket, egyéb minikerti kiegészítőket, üvegkavicsokat, dekorhomokot találsz a Bernikert Webshopban is. Ha érdekelnek a tündérkertek, minikertek, látogasd meg a Facebook oldalunkat  vagy kérdezz bátran a Tündérkert csoportban.

A bejegyzés trackback címe:

https://bernikert.blog.hu/api/trackback/id/tr6913887484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása