Mozaik a minikertben
2018. április 25. írta: Bacsó Berni

Mozaik a minikertben

Egy minikertben is lehet sok látnivaló, de fontos, hogy ezek összhangban álljanak egymással, ne rivalizáljanak, és ne nyomják el egymást. A következő minikertbe az egyik kedvenc növényemet ültettem be (Aeonium haworthii). Különleges habitusa miatt faként szerettem volna, ha érvényesül, így került alá, egy kis pihenőhely. A pihenőhely elkészítését az alábbiakban írtam le. Nagyon egyszerű és tényleg gyors is :-)

mozaik_kicsi.jpg

Kék kerámia edénybe szerettem volna egy kis minikertet készíteni, ezért csillogó lila mozaikból készítettem hozzá a pihenőhelyet. Hozzávalók:

img_3199.JPG

img_3200.JPG

img_3201.JPG

Az üres részeket a legvégén dekormohával rejtettem el, a fenti képen még a ragasztó (fehér foltok) is látszik, de teljesen átlátszóra szárad. Mozaiknak egyenletes a felülete, gyorsan lehetett tenni egymás mellé a nem teljesen egyforma elemeket, nagyon gyorsan meg is száradt. Ilyen lett a minikertben:

mozaik_2_kicsi.jpg

Rózsa tündért tettem még a "fa" alá, egy-két kaktusz társaságában. Nagyon szép színfoltja lett a terasznak. A legutóbbi bejegyzésben kavicsból készült pihenőhelyet és egyszerűen elkészíthető utat mutattam meg. Az a jó ezekben, hogy át is helyezhetőek másik kaspóba, vagy kertbe.

Ha további információkat szeretnél, érdekes, kerti dekorációkról, minikertekről, tündérkertekről iratkozz fel hírlevelünkre

A minikert, tündérkert készítésről részletesebben a Minikertek, tündérkertek világa című könyvben olvashatsz. Tündéreket, egyéb minikerti kiegészítőket, üvegkavicsokat, dekorhomokot találsz a Bernikert Webshopban is. Ha érdekelnek a tündérkertek, minikertek, látogasd meg a Facebook oldalunkat  vagy kérdezz bátran a Tündérkert csoportban.

A bejegyzés trackback címe:

https://bernikert.blog.hu/api/trackback/id/tr4013869612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása