Állatok a szobában
2018. március 23. írta: Bacsó Berni

Állatok a szobában

Fantasztikus kaspókat találtam, és gondoltam, hogy meglepem a gyerekeket egy-egy beültetett növénnyel is. Gondozni nagyon szeretik, mivel ezt fecskendővel érdemes locsolni. Amúgy más teendő nincs vele, csak világos helyre kell tenni, mert a beültetett pozsgások ezt szeretik leginkább.

allatos_logon_kicsi.jpg

Ezeket a kaspókat a Jyskben találtam. Egyszerű, kerámia kaspók, állatos formában. A hátukon méretes hellyel a növények gyökereinek. Mivel vízkifolyó nyílása nincs, így az aljára tettem kavicsot, erre átlyukasztott fóliát, és így ültettem be a növényeket. A pozsgásoknak pozsgásföldre van szükségük, de te is elkészítheted sima virágföldből is: apró kavicsot, homokot keversz hozzá, kb. fele-fele arányban. A föld tetejét apró kavicsokkal fedtem le. A növények levelei így nem érintkeznek a nedves földdel. Mellesleg nagyon jól is mutat. Ilyen vidáman mutatnak most az íróasztalon, a gyerekszobában.

allatos_szobaban.jpg

Nem kell feltétlen kerámia kaspóba ültetni, tavaly nagyon klassz kaspókat készítettünk a gyerekekkel tejesdobozból és pet palackból. Az elkészítésükről itt olvashatsz.

cicas_kicsi.jpg

varazslo_1.JPG

Láttam más újrahasznosított megoldást is, amikor a régi, már nem használt műanyag, állatfigurák háta van kivájva, és abba van beültetve a növény. Szerintem tényleg nagyon jól mutat, de viszonylag nehéz kivágni méretes helyet a növényeknek.

A kép forrása: mymodernmetselects.com

Ha további információkat szeretnél, érdekes, kerti dekorációkról, minikertekről, tündérkertekről iratkozz fel hírlevelünkre

A minikert, tündérkert készítésről részletesebben a Minikertek, tündérkertek világa című könyvben olvashatsz. Tündéreket, egyéb minikerti kiegészítőket, üvegkavicsokat, dekorhomokot találsz a Bernikert Webshopban is. Ha érdekelnek a tündérkertek, minikertek, látogasd meg a Facebook oldalunkat  vagy kérdezz bátran a Tündérkert csoportban.

A bejegyzés trackback címe:

https://bernikert.blog.hu/api/trackback/id/tr1013774552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása