Falu egy csészében
2018. február 26. írta: Bacsó Berni

Falu egy csészében

Nichola Battilana (Pixie Hill, Kanada) gyönyörű, mini alkotásai teljesen elvarázsoltak. Ezek az apró díszek nem tartalmaznak élő növényt, így kertnek nem nevezem őket. Nichola legtöbb munkája a tündérek és a varázslatos világ köré épül, megspékelve a természet és az újrahasznosítás szeretetével. Hitvallása: a világ tele van rejtett kincsekkel és varázslattal, ezt szeretné láttatni az emberekkel. Engem elbűvölt....

cseszekert_fo.jpg

A kép forrása: etsy.com

cseszekert2_1.jpg

A kép forrása: pinterest

Annyira tetszett, hogy elképzeltem nekem is lesz egy hasonló kis csészém. A megvalósítás eddig késett, de most már kész!

Hozzávalók:

Vágj egy akkora darab habot vagy hungarocell darabot, hogy pont beleférjen a csészébe. Érdemes esetleg egy kis dombot is kanyarítani, de lehet egyenes is a felszíne. Ha fehér hungarocell, akkor fesd át zöldre, hogy majd ne tűnjenek át a mohán kis fehér foltok. Kész is az alap.

Készítsd el a házikókat süthető vagy levegőn száradó gyurmából. Én az egészet FIMO süthető, fehér gyumából készítettem, külön tetővel,  A gombák is így készültek. Mindegyikbe szúrtam egy 3-4 cm-s drótot, majd sütés előtt kihúztam, és sütés után beragasztottam. Miután kihűltek kifestettem őket. A gombákon a pöttyök fogpiszkálóval készültek...

Amíg megszáradt a festék, a mini fenyőfákról leszedtem a gumitalpat, és dróttal rögzítettem az aljukat, hogy be tudjam majd szúrni az alapba. A moharéteget is ráragasztottam az alapra (hobby ragasztóval), majd miután megszáradt betűztem a házakat, a gombákat, fenyőfákat és találtam néhány klassz virágot is...

Dekorálható még zuzmóval, száraz termésekkel is...

Az enyém ilyen lett:

csesze_falu_kicsi2.jpg

és a tiéd?

Szeretnéd megnézni Nichola további munkáit? Egy részét egyik pinterest táblámon összegyűjtöttem, kattints ide!

Ha további információkat szeretnél, érdekes, kerti dekorációkról, minikertekről, tündérkertekről iratkozz fel hírlevelünkre

A minikert, tündérkert készítésről részletesebben a Minikertek, tündérkertek világa című könyvben olvashatsz. Tündéreket, egyéb minikerti kiegészítőket, üvegkavicsokat, dekorhomokot találsz a Bernikert Webshopban is. Ha érdekelnek a tündérkertek, minikertek, látogasd meg a Facebook oldalunkat  vagy kérdezz bátran a Tündérkert csoportban.

A bejegyzés trackback címe:

https://bernikert.blog.hu/api/trackback/id/tr913687574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása