A Bernikert bolt...
2017. február 08. írta: Bacsó Berni

A Bernikert bolt...

Régóta dédelgetett vágyam valósult meg, hogy megnyitott 2017.02.07-én a Bernikert bolt. Egy kis tavasz ebben a zord, szmogos időben. Az üzletet még karácsony előtt megtaláltuk, de nem tudtuk hogyan rendezzük be, mikortól béreljük és egyáltalán mi kell egy bolt nyitáshoz, hiszen eddig még nem csináltunk ilyet.

anonymouse.jpg

A kép forrása: demotivateur.fr

Január elején aztán aláírtuk a szerződést, és elkezdtük a tervezgetést, én mindenképp az újrahasznosítás szellemében régi bútorokkal akartam berendezni az üzletet, de nem is gondoltam volna, hogy ez ennyi munkával jár. Találtam egy szép régi, már szerszámos szekrénynek használt több, mint 70 éves szekrényt a férjem nagymamájának házában és rögtön beleszerettem. Természetesen kiderült, hogy szuvas, stb.... Rengeteg csiszolás és diófaleveles kezelés után azonban már csak szállítani kellett. Természetesen nagy darab szekrényről lévén szó, ez sem volt egyszerű. Amikor elkezdtem az újabb csiszolást, éppen -14 fok volt napközben, így dupla kesztyűben és nadrágban álltam neki a munkának. Következett a festés, majd a száradás. Hát nem mondom volt vele munka, de nagyon tetszik a szekrény, valamint a hozzá válogatott kisebb asztal, láda, és szekrényke.

Ilyenek voltak, eredeti helyükön (fészer és pince):

szekreny.JPG

szekrenyke.JPG

 

Újrahasznosítás jegyében készült a falra 3 akasztós tábla, melyekre a kisebb termékeket tettük fel. Itt az akasztó a már régóta nem használt villák, kanalak segítségével lett kialakítva. Ez is jó kis munka volt, szerencsére sok segítséget kaptam férjem apukájától és a férjemtől. A végeredmény viszont fantasztikus, legalábbis nekem nagyon tetszik!

tablak.JPG

Természetesen a bolt lelkét a termékek, minikertek, valamint a vásárlók visszajelzései adják. Remélem hamarosan lesz lehetőség arra is, hogy együtt készítsük a minikerteket, az erre kialakított "workshop" sarokban.

 Ja, és hogy milyenek lettek a szekrények? Jobb, mint volt, de azért a bútorfelújítás külön szakma...

img_1566.JPG

img_1567.JPG

Boltunk bezárt! Sajnos időhiányában maradtunk a webshopnál...

A minikert, tündérkert készítésről részletesebben a Minikertek, tündérkertek világa című könyvben olvashatsz. Tündéreket, egyéb minikerti kiegészítőket, üvegkavicsokat, dekorhomokot találsz a Bernikert Webshopban is. Ha érdekelnek a tündérkertek, minikertek, látogasd meg a Facebook oldalunkat  vagy kérdezz bátran a Tündérkert csoportban

Ha további információkat szeretnél, érdekes, kerti dekorációkról, minikertekről, tündérkertekről iratkozz fel hírlevelünkre

A bejegyzés trackback címe:

https://bernikert.blog.hu/api/trackback/id/tr1212170980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása