Tündérházikós virágkaspó készítése
2016. június 15. írta: Bacsó Berni

Tündérházikós virágkaspó készítése

Néhányan talán emlékeznek erre a süthető gyurmából készült ajtóra, kicsit tovább lett fejlesztve az ötlet és kapott egy kis kőburkolatot a kaspó. Szerintetek milyen lett?

fokep4.jpg

Hozzávalók:

Először felragasztottam az ajtót és az ablakot, majd körülötte bekentem a virágcserepet mozaik és kavicsragasztóval.

img_0724.JPG

Hagytam egy picit szikkadni, majd szépen elkezdtem rakosgatni a kavicsokat.  Két részletben készítettem: miután az ajtó egyik oldala elkészült, vártam egy kicsit, hogy megkössön a ragasztó, majd folytattam a másik oldalon. Amikor teljesen megszáradt, szárított mohadarabokat ragasztottam a kövek közé. Egy fogpiszkálóval igazgattam őket a helyükre...

Kész is a teljesen egyedi virágkaspó! Le is festheted a cserepet az általad kedvelt színre, illetve a cserép hátoldalán is folytathatod a kavicsborítást.

Ha nem saját készítésű ajtót használsz, akkor valószínűleg teljesen egyenes az ajtó, nem lett meghajlítva a virágcserép formáját követve, ilyenkor kicsit dolgozz alá, illetve oldalt mindenféle egyéb kiegészítővel (gombák, még több moha) rejtsd el a réseket...

Ilyen varázslatos ajtókat is találsz a Bernikert Webshopban:

17362_piros.jpg17363.jpg17364-cottage.jpg

A cserépbe ültethetsz növényeket, de készíthetsz egy tetőkertet is!

fokep4.jpg

Ha további információkat szeretnél, érdekes, kerti dekorációkról, minikertekről, tündérkertekről iratkozz fel hírlevelünkre

A minikert, tündérkert készítésről részletesebben a Minikertek, tündérkertek világa című könyvben olvashatsz. Tündéreket, egyéb minikerti kiegészítőket, üvegkavicsokat, dekorhomokot találsz a Bernikert Webshopban is. Ha érdekelnek a tündérkertek, minikertek, látogasd meg a Facebook oldalunkat  vagy kérdezz bátran a Tündérkert csoportban

A bejegyzés trackback címe:

https://bernikert.blog.hu/api/trackback/id/tr48672776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása