Vidám kaspók gyerekszobába
2016. április 26. írta: Bacsó Berni

Vidám kaspók gyerekszobába

Egy egyszerű szobadekoráció elkészítését szeretném megmutatni. Nálunk nagyon tetszik a fiúknak... Így nekik is került a szobába egy-egy pici, vidám növény.

gomba_haziko.JPG

haziko2.JPG

Hozzávalók: több színű dekorgumi, hobby ragasztó, szike ( vagy sniccer), kis méretű, fél virágcserép, kétoldalú ragasztó, pici növények. (A növényeket kívül minden hozzávalót megtalálsz a hobby boltokban.)

hozzavalok.JPG

Elkészítése:

  • Vágd ki a mintákat (a sablonokat itt találod: háziko és gombaházikó) először úgy, hogy a fekete vonalon kívül haladsz, a kivágott minta alapján vágd ki fekete dekorgumiból.
  • Most vágd le a mintáról a fekete vonalat és vágd ki a különféle részeket pl. tető, oldalfal, stb. Vágd ki a kívánt színű gumidekorból is, utána jöhetnek a részletek: ajtó, ablak.
  • Nálam az ajtók, ablakok barna gumidekorból készültek, tehát először kivágtam a papírból, majd ráraktam a barna dekorra és körbevágtam ott is. Az ablakok belső részét a minta alapján átkarcoltam, majd levettem a papírt és szikével kivágtam a dekorból a jól látható mintát, végül felragasztottam a darabokat. (Összesen két réteg lesz: egy a fekete dekorgumiból, és egy a színesből.)

folyamat.jpg

  • Fekete alkoholos filccel rajzoltam meg pl. az ajtókilincset, de ezt is lehet ragasztani is.
  • Ha teljesen kész a házikó, fel lehet ragasztani a virágcserepeket is. Én ehhez is a hobby ragasztót használtam. Érdemes jól odaragasztani, nehogy valahol ki tudjon folyni majd a víz.
  • Ha megszáradt a hobby ragasztó, a házikó hátoldalára tegyél bőven kétoldalú ragasztót, majd mehet a falra.
  • Ültesd be a növényeket. Az a jó, ha kicsit száraz a növény földje, úgy nem maszatolódik a házikó. Ha mégis földes lesz, nincs semmi baj, könnyedén letörölhető.
  • Pipettával érdemes locsolni a növényeket. (Olyan növényt válassz, amit nem kell túl sokat öntözni: pl. pozsgásokat...)

 

Ha további információkat szeretnél érdekes, kerti dekorációkról, iratkozz fel hírlevelünkre.

A minikert, tündérkert készítésről részletesebben a Minikertek, tündérkertek világa című könyvben olvashatsz. Tündéreket, egyéb minikerti kiegészítőket, üvegkavicsokat, dekorhomokot találsz a Bernikert Webshopban is. Ha érdekelnek a tündérkertek, minikertek, látogasd meg a Facebook oldalunkat  vagy kérdezz bátran a Tündérkert csoportban

A bejegyzés trackback címe:

https://bernikert.blog.hu/api/trackback/id/tr438661978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása